Nattblogg...

Sorgligt nog så har jag suttit och pluggat fram tills nu.. Skrivit en sida på mitt ergonomiarbete, fyfaan. Tur att det finns spotify asså! Och NeverShoutNever! Ska lägga upp en låt någon dag med honom, han är bäst helt enkelt.
Tänkte ladda upp lite bilder på mina ögon i olika färg (redigerade då, haha), för jag vill gärna skaffa färglinser! Så kan ni (haha vilka ni? ;O) slänga in en kommentar om vilket som skulle passa mig bäst!
ljusare/mörkare toner av blå!
gröna!
Här kommer en bild på hur mina ögon ser ut på riktigt också, brukar kalla det träskfärg, haha...
Gillar de gröna mest faktiskt.. NÄE, nu måste jag sova!
Godnatt
/Matilda 

Kommentarer
Postat av: Nessie

Blått va fint :D <3

2010-11-23 @ 11:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0