Träning, woho!

Har vart med Mathilda en stund nu på eftermiddagen! Myys :D Det är sjukt vad många som heter Mathilda egentligen, vi är tre i min klass! Jag (fast utan H då) Mathilda som färgade mitt hår å Mathilda som jag vart med idag.. Hmm.. Aja, hon gick iaf på trummor nu och sen så tänkte vi dra å gymma. Ska bli vältränad tills jag ska åka till Malta asså, hihi.
Facelook á la today!
Här ser ni Jennifer och mig om 29 veckor! Taggaaa!
Funderar på att göra en videoblogg nån dag, värt?
Puss
/Matilda  (ska skaffa en fin liten text med mitt namn!)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

superkul att du är med i dagens blogg snygging ;D

2010-11-23 @ 21:38:43
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: GISSA:D

WOHOOOO! JAg ser oss verkligen där:P<3

2010-11-25 @ 15:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0